Powered By Blogger
- Mama! Mama!Iti pute ochiul! - Nu e adevarat, Alinuta! - Ba da, e adevarat! Cand vin si te privesc in ochi, simt cum iti pute ochiul! - Nu draga mea, tie iti pute gura!...
  • Alinuta: - Mama, pot sa-l mananc pe bunicul? Mama: - Nu! Mananc-o pe bunica, ca-i mai fiarta!...
  • Tatal, catre Alinuta: - Alinuta, termina cu dansul acela dracesc si scoate odata degetele din priza!...
  • Alinuta il intreaba pe bunicul ei: - Bunicule, ai fost si tu copil? - Bine-nteles, Alinuta! - Cred ca aratai foarte caraghios cu chelie si cu mustata!...
  • Alinuta intra speriata in bucatarie si isi intreaba mama : - Mama, ce miroare a ars? - Stii, tatal tau arde gogoasa intre Craciun si Anul Nou!...
  • Alinuta o intreaba pe mama ei: - Mama, tu ai fost cu capra? - Nu, Alinuta, eu am fost cu tapul!...
  • Intr-o zi, Alinuta se duce la maica-sa si o intreaba: - Mama, nu mi-ai spus tu ca ingerasii au aripi si ca pot zbura? - Ba da, asa si este. Da' de ce intrebi? - Pai, aseara, l-am auzit pe tata spunandui bonei 'ingeras'! Ea cand o sa zboare? - Maine, scumpa mea, chiar maine!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu